משלוח חינם בקנייה מעל 399₪ ש"ח!

העגלה שלי
להמשיך לקנות >

אין מוצרים בסל הקניות.

איך נדע לרכוש מתנת יום הולדת לאישה?

מי לא אוהב מתנות? מגיל קטן התרגשנו לתת מתנות ובעיקר לקבל אותן. וככל שהמתנה הייתה יותר מיוחדת, ככה ההתרגשות גברה.
ותסכימו איתי שלאישה מיוחדת מגיעה מתנה מיוחדת שתרגש אותה. נכון?


באופן כללי, יש לנו נטיה לחשוב שיותר קשה למצוא מתנה לגבר מאשר מתנת יום הולדת לאישה / אמא / חברה קרובה / כלה וכו’, כי גבר כביכול פחות “מתגנדר” ולכן אולי פחות מתעניין באביזרים נלווים, לעומת אישה שאוהבת להתקשט. 

אבל מסתבר שלעיתים יותר קשה למצוא מתנת יום הולדת לאישה מאשר לגבר, למרות השפע הקיים.
ולמה?
מכיוון שלכל אישה יש את הטעם הייחודי שלה, הסגנון שהיא אוהבת, הצבעים והגדלים, וממש לא היינו רוצים לקנות מתנת יום הולדת לאישה שהיא לא תאהב אותה ולא תשתמש בה. 

אז בכל זאת, איך נדע לרכוש מתנת יום הולדת לאישה המיועדת שתמצא חן בעינייה?

תרשו לי לעזור לכם לפתור את הדילמה:

דבר ראשון, נתחיל בעובדה מוכחת סטטיסטית שאין להתווכח איתה:

מתנת יום הולדת לאישה שגורמת לה להיות אסירת תודה ב- 86% מהמקרים – היא תכשיט ! 

ידוע ומוכח שתכשיט הוא המתנה הנחשבת ביותר והנחשקת ביותר בעיני אישה / נערה, בכל גיל.
כמעט כל אישה מתייחסת לתכשיט כמוצר שמסמל משמעות רגשית. 

וכמובן שחשוב לזכור, תכשיט שהוא מתנת יום הולדת לאישה בהחלט יכול להיות נחשק בעיניה ומרשים גם אם מדובר בתכשיט אופנה וגם בלי להוציא אלפי שקלים עבורו.

הנה עוד עובדה מעניינת שאולי תפתיע אתכם: תכשיטים הם המוצר הנרכש ביותר באינטרנט ולא רק על ידי נשים – אלה גם על ידי גברים שרוכשים לאישה שלהם.

דבר נוסף, נציין עוד עובדה חשובה – תכשיט שהוא מתנת יום הולדת לאישה – מעניק לה תחושה טובה ברמה הגבוהה ביותר ונתפס בעיניה כמתנה עם תשומת לב אישית ורגשות של הוקרה ואהבה, הרבה יותר מאשר מתנה שהיא בגד או סט קרמים.
כמעט כל אישה בכל גיל שמקבלת תכשיט – מרגישה שהשקעתם מחשבה ותשומת לב אישית אליה מעצם בחירת התכשיט, ולא רק שהיא מקבלת תחושה שהייתם קשובים ואכפתיים אליה ולרצונות שלה, בנוסף – גם התכשיט עצמו כמתנה עבורה מוערך מאוד בעיניה.
במילים אחרות, ברגע שאתם מעניקים תכשיט לאישה כמתנה – אתם מקבלים נקודות זכות בתודעה שלה, ולא משנה אם מדובר בזוג עגילים, שרשרת, צמיד, טבעת או סט תכשיטים שלם. 

עוד עובדה שהופכת תכשיט למוצר מומלץ ביותר כשאתם מחפשים מתנת יום הולדת לאישה –
תכשיט הוא מוצר שימושי שאותו האישה יכולה להתאים לכל בגד שהיא לובשת, להתאים לאביזרים אחרים ולהשלים את הלוק, או אפילו לענוד אותו באופן קבוע יום יומי. 

ועוד דבר אחרון חשוב לא פחות –
תכשיט הוא מתנת יום הולדת לאישה שנשארת כמזכרת תמידית מיכם עבורה, לא “נגמרת” ולא “מתבזבזת” כמו קרם / בושם / פרחים וכו’. בכל פעם שהיא עונדת את התכשיט היא תיזכר במי שהעניק לה אותו.
נו, מה יותר טוב מזה?

אז בואו נסכם שמהיום, כשתחפשו מתנת יום הולדת לאישה / חברה / בת / כלה / אמא,
תזכרו שתכשיט הוא המוצר המנצח, המוערך ביותר בעיניה, כזה שלא חייב להשקיע בו אלפי שקלים והוא עושה את העבודה מצויין יותר ממה שתתארו לעצמכם,

ואת כל הטוב הזה תגלו בתגובה המתרגשת שלה אחרי שתעניקו לה אותו. אז כנסו ללינק הזה ובחרו מתנת יום הולדת לאישה המיוחדת שלכם  – תכשיט מיוחד שיכול להתאים לה, תציינו לנו מה לכתוב לה בשמכם, ואנחנו כבר נדאג שזה יגיע אליה ארוז יפה למתנה עם מסר והקדשה מרגשת מכם שתחמם לה את הלב (כולל אפשרות החלפה למקרה הצורך).