משלוח חינם בקנייה מעל 399₪ ש"ח!

העגלה שלי
להמשיך לקנות >

אין מוצרים בסל הקניות.

היופי שבעגילים תלויים

יקרה בואי נודה על האמת – עגילים תלויים הם התכשיטים הכי רוקדים והכי שמחים שאנחנו יכולות להוסיף ללוק שלנו.

עגילים תלויים שמתנדנדים על האוזן שלנו עם כל תזוזה של הפנים – מוסיפים לנו זוהר ונשיות. עגילים תלויים מתאימים לכל הופעה וגורמים לנו להרגיש הכי יפות ונוכחות, מדגישים את הפנים ומעניקים מסגרת מחמיאה.

אז לפני שנבחן סוגי עגילים תלויים, בואי נבדוק קודם מה זה בכלל עגילים תלויים?

עגילים תלויים הם עגילים המחוברים לאוזן באמצעות סוגר והם מתנדנדים עליו באופן חופשי. הם מגיעים במגוון רחב של סגנונות, חומרים וצבעים. ישנם עגילים תלויים קטנים ועדינים וישנם גם כאלה גדולים ומרשימים. 

בואי נתייחס רגע לסגנונות וסוגי עגילים תלויים:

  • עגילים תלויים קלאסיים:
    לרוב מדובר בעגילים קטנים ועדינים, בצבעי מתכת זהב או כסף, עם תליון קטן ועדין צר או רחב שיכול להגיע לאורך של 1 עד 2 ס”מ. לחצי כאן לדוגמאות
  • עגילים תלויים עם נוכחות בקו נקי:
    עגילי סטייטמנט שהתליון שלהם ארוך או רחב ותופס נוכחות במסגרת של הפנים. לרוב מדובר בעגילים שהחלק המרכזי שלהם מעוצב ממתכות מעוצבות או אלמנטים מתכתיים ללא תוספות, יכולים להגיע לאורך של כ 3 ס”מ ואפילו עד הכתפיים באורך של כ 5 או  6 ס”מ. הם ללא ספק עגילים תלויים מרהיבים ואת מוזמנת ללחוץ כאן לדוגמאות 
  • עגילים תלויים עם נוכחות ואבנים:
    מדובר בעגילים באורך בנינוני עד ארוך שמורכבים גם ממתכת וגם מאבני קריסטל או משולבים באבני חן או פנינים. עגילים כאלה מעניקים לנו מראה נוכח ושובב ובנוסף גם מחמיאים לתווי הפנים הנשיות שלנו מעצם תוספת האבנים המשולבת בהם. העגילים הללו יכולים להתאים לנו לסגנונות לבוש שונים, גם ליום יום וגם לערב. לחצי כאן לדוגמאות מעניינות
  • עגילים תלויים עם שרשרת:
    עגילים ארוכים עם עיצובים חדשניים וטרנדיים, שהחלק המתנדנד שבהם תלוי על שרשראות עדינות ודקות. עגילים תלויים אלו המורכבים משרשראות הם סופר אופנתיים בשנים האחרונות ומעניקים לנו מראה סקסי ואצילי, ולמרות האורך שלהם הם משדרים עדינות. היום הם הפכו לעגילי חובה לכל אחת. לחצי כאן לדוגמאות

מהם היתרונות של עגילים תלויים:

  • קיים מגוון רחב ומגוון של עגילים תלויים מה שמאפשר לך לבחור את הזוג שהכי מתאים לך לך ומשקף את הסגנון והאופי האישי שלך.
  • עגילים תלויים יכולים לשדרג כל לוק פשוט וקליל ללוק אלגנטי ומרשים.
  • עגילים תלויים יכולים להדגיש את תווי הפנים שלך ולעזור לך להרגיש יפה ובטוחה בעצמך.

מהם הקריטריונים שהייתי ממליצה לך להתחשב בהם כשאת בוחרת עגילים תלויים:

  • קודם כל מה הסגנון שלך?
    אם את אוהבת את המראה הקלאסי והשמרני הייתי ממליצה לך על עגילים תלויים קצרים עד בינוניים, במראה קלאסי נקי בצבע מתכת זהב או כסף לטעמך, או עם שילוב של מעט אבנים בצבע ניטרלי.
    לעומת זאת אם הסגנון שלך הוא משוחרר או שובבי יותר, אז בהחלט הייתי ממליצה לך על עגילים תלויים ארוכים יותר ואפילו משולבי אבנים צבעוניות.
    במידה והסגנון שלך הוא דומיננטי יותר (מושפע גם מהאישיות כמובן) ואת אוהבת תכשיטים עם נוכחות – הייתי ממליצה לך לענוד עגילים תואמים לאישיות ולא לחשוש לבטא את הנוכחות שלך בכל הכוח. עגילים תלויים ארוכים וצבעוניים יתאימו לך בהחלט ויעשו את העבודה שאת רוצה לשדר.
  • דבר נוסף – מה מבנה הגוף והפנים שלך?
    אם מבנה הצוואר שלך קצר או שהפנים שלך קטנות ועדינות – סביר להניח שעגילים תלויים עדינים יתאימו לך – בין אם רק מתכת כסף או זהב ובין אם עגילים עם תוספת קטנה של אבנים.
    אם מבנה הצוואר שלך ארוך או שאת בעלת פנים ארוכות – יתאימו לך עגילים תלויים ארוכים יותר ואפילו בעלי אבנים בצבעים שונים לטעמך. 
  • לאן את הולכת?
    אם את יוצאת לעבודה משרדית או למקום שהוא יום יומי עבורך ואת מחפשת להיראות קלילה, אני ממליצה לך לענוד עגילים תלויים קצרים ועדינים או באורך וגודל בינוני.
    אם את הולכת לאירוע מיוחד, מן הסתם שתרצי להוסיף אופי וזוהר ללוק, ולכן עגילים תלויים ארוכים בלי אם עם אבנים יעשו את העבודה לגמרי. כאן תמצאי עגילים שיוסיפו לנוכחות היפה שלך.
    אם את כזו שעוקבת אחרי טרנדים ואוהבת להיות עם האצבע על הדופק, אז לא משנה לאן את יוצאת, פשוט תדאגי שיהיו לך עגילים תלויים עם שרשרת שתוכלי לשלוף מהארון ולענוד אותם מתי שרק בא לך – הנה בדיוק כאן. 

אז עכשיו, אחרי שקיבלת את הטיפים הדרושים ממני, הגיע הזמן למצוא לך את העגילים התלויים המושלמים עבורך. לחצי כאן כדי לראות מגוון רחב של עגילים תלויים שעיצבתי שיתאימו במיוחד עבורך!

באהבה רבה,

דיקלה כהן
מעצבת תכשיטים
ומדריכת קורסי תכשיטנות