משלוח חינם בקנייה מעל 399₪ ש"ח!

העגלה שלי
להמשיך לקנות >

אין מוצרים בסל הקניות.

איך לבחור עגיל לאירוע?

אז יש לך אירוע, יש כבר בגד יפה, יש התרגשות, וכל מה שחסר לך עדיין זה עגילים לאירוע שיחמיאו וישלימו לך את הלוק? 

אז שתדעי, שאני הכי מסכימה איתך שעגילים זה הפריט החשוב ביותר

ולמה?

כי העגילים נמצאים במקום “אסטרטגי” בגוף – אולי אפשר לומר אפילו הכי “אסטרטגי” – שני צידי הפנים, ולכן הם פריט מאוד חשוב בנראות שלך והם אלה שיעניקו לך את המסגרת החזיתית של המראה הראשוני.
בין אם תבחרי לך עגילים לאירוע עדינים וקטנים, ובין אם עגילים גדולים עם נוכחות, חשוב שהם יתאימו לבגד, לסטייל שלך ישתלבו עם הלוק הכללי, והכי חשוב – שיתאימו להרגשה שלך!

בואי נבדוק ביחד איך תבחרי עגילים לאירוע שיהיו נכונים עבורך

קודם כל, נתחיל בלמה בכלל עגילים לאירוע ולא עגילים פשוטים של יום יום?
הייתי ממליצה לך שלא לענוד עגילים לאירוע שהסובבים אותך כבר ראו אותך עונדת אותם ביום יום, בדיוק כמו שאת לא תלבשי לאירוע את אותו בגד סטנדרטי שהם ראו אותך לובשת ביום יום.

והסיבה היא זה לא רק מה שהסובבים אותך רואים או אחרים חושבים,

אלא גם ההרגשה שלך.

כשאת מתחדשת ועונדת עגילים לאירוע שהם מיוחדים ושונים מהיום יום שלך – את מרגישה בהתאם, ניראת בהתאם, ומשדרת בהתאם את הרגשתך החוצה.
ומן הסתם ברור שבאירוע את רוצה להרגיש אלגנטית יותר.

דבר נוסף חשוב – התאמה לבגד שאותו את לובשת – אם הבגד סגור וללא מחשוף ואין מקום לשרשרת – הרי שבמקרה הזה עגילים לאירוע יהיו התכשיט היחיד החזיתי שיוכל להוסיף למראה שלך ולכן הייתי ממליצה על עגילים גדולים עם נוכחות, בין אם עשויים מתכת בלבד בעיצוב מיוחד או בין אם הם ארוכים ומשובצים באבני קריסטל מנצנצות, שקופות או צבעוניות.

לעומת זאת, אם הבגד חשוף ויש מקום לשרשרת (ואף מומלץ) אז יתכן וכאן עגילים לאירוע יכולים להיות קטנים ועדינים וכמובן חשוב שיהיו תואמים לשרשרת. 

עוד משהו – השיער שלך הוא חלק ממסגרת הפנים ובהכרח צריך להתאים את העגילים אליו –
אם השיער שלך קצר והאוזניים גלויות הרי שתוכלי לבחור עגילים לאירוע שהם גם גדולים או ארוכים וגם קטנים או עדינים, כי הם ייראו עליך בכל מקרה. לעומת זאת, אם השיער ארוך ומפוזר רצוי שתבחרי לעצמך עגילים לאירוע גדולים וארוכים עם נוכחות כדי שייראו דרך השיער, ולא יסתתרו בתוכו. אם השיער ארוך ואסוף או אפילו חצי אסוף – נתייחס להתאמת העגילים אליו כמו בשיער קצר. 

וטיפ אחרון ממני אלייך – בחרי עגילים לאירוע שיהיו לך נוחים באוזן.

זה חשוב ממש כמו נעליים נוחות! כשהעגילים לוחצים / כואבים – זה עלול ליצור כאב ראש לא מוסבר ולהרוס לך את כל הבילוי, ואפילו ליצור חלילה אינפקציה באוזן. הקפידי לרכוש עגילים לאירוע שהסוגר שלהם נעים ונוח באוזן, “יושב יפה”, באיכות גבוהה, וניתן לסגור אותו מאחורה עם סוגר מובנה של העגיל או עם סוגר סיליקון.

בעקרון, כשאנחנו מדברות על עגילים לאירוע, זה בדיוק הזמן שלנו וההזדמנות לתת דרור לילדה השובבה שבתוכנו, שרוצה שיראו אותה, שרוצה לבלוט, להיות צבעונית, עם נוכחות, לתת במה לאישיות ולשובבות שלה, ועל הדרך להתייפות ולהרגיש מליון דולר. הרי מתי הזמן הכי טוב עבורנו להשתובב ולהוציא את הססגוניות שלנו החוצה אם לא באירוע?

לסיכום, אז אם את מחפשת עגילים לאירוע, כאלה שיחמיאו לפנים שלך, ישלימו את הלוק שלך, וכאלה שימשכו את תשומת הלב הסובבים אותך – הגעת למקום הנכון !
אני מזמינה אותך להיכנס לאתר שלי ולבחור לך את העגילים שיתאימו לך גם לאישיות וגם ללוק.